Alla inlägg under maj 2009

Av heidi - 30 maj 2009 15:33

Var på Kulturnatten igår och hade skit kul =D var med baby och mina kompisar visst man träffade ju idioter men det får man leva med =P

Åkte hem med Hannas moster Eve sen när vi kom hem åt vi och sen la vi oss, när jag vaknade imorse trodde ja att jag skulle dö xD fan 30 grader ute :P chill väder idag alltså !! =D

Baby ska till stan idag så jag ska vara i ånge med my Friends ;)

 Men nu ska jag njuta av solen Hörs hejj =)


Av heidi - 27 maj 2009 17:10

På fredag ska man kliva upp kl.6 för att ta bussen kl.7 och åka till ånge sedan ha samling vid 8 tiden för att sedan kunna jobba på Urkul dagen -.-' verkar trist hoppas iaf det blir bra väder =), sedan när det är klart ska man väl till Älsklingen och förbereda kvällen för då jävlar blir det kulturnatten !!=D Hoppas det blir kul :D

Just ja jag har glömt att berätta att jag har Snake Bite ;) ! ganska nice faktist väntar bara på att den på vänstra sidan ska läka =D


Men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer men kanske skriver lite till ikväll ;) Write yaa !xP

Av heidi - 22 maj 2009 14:40

Är hos baby nu och sitter vid varsin data igen xD har åkt lite fyrhjuling i det fina vädret vi har idag !!:D det är så skönt !! =D ÄLSKAR SOMMAREN! <3

Har inte bråkat ett enda dugg idag riktigt jävla chill !!:D Älskar dig Tobias Persson <3

Men nu ska jag ut i det fina vädret och vara med Baby då ;) kanske skriver mer ikväll =)

Ciao på er så länge !

Av heidi - 20 maj 2009 23:29

Är med baby nu då och vi sitter vid varsin data och bara myser Älskar dig Tobias Persson för du är så jävla snygg och bara min !! ;) <3

ska väl sova om ett tag kanske =P

PÅ fredag ska ja träffa Lina.M med bettan madde och sara undra hur det komma sluta :P

Ska sluta röka helt också efter det paket jag har nu hoppas jag lyckas behöver verkligen pengar nu för som det verkar så har ja inge sommarjobb

 =( Nån som vet någon som behöver hjälp ? :P ställer gärna upp !!=)

Men ska sova nu Pözz heejjs

Av heidi - 6 maj 2009 19:11

Vafan är det för fel ?! Blir så jävla less på den här jävla skiten. Får jag inte ens vara med mina kompisar bara för att dem har fel kön?!?! Orkar inte bråka längre, fattar att du inte förstår mig .. ja tänker inte leva med en till pappa resten av livet -.-' ... aja ska lyssna på musik och skita i allt just nu ! Ha en bra dag ;) <3 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards