Direktlänk till inlägg 30 juli 2009

hoos baby ! <3

Av heidi - 30 juli 2009 16:40

sitter hos älklingen nu och kollar lite när han spelar cs =).Ska väl hem om någon timme eller nåt iaf när pappa har tid xD ..vet inte riktigt vad jag ska skriva men kan ju börja med att jag har vare med älsklingen ända sen jag kom hem från finland ;D <3 !! och vi har kolla på film typ hela dagen och myst såå sköönt ;)!! Men ska väl vara lite social nu när han har sluta spela men see yaa <3 Puss hejjs ;D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av heidi - 5 augusti 2009 06:05

Kan fortfarande inte sova =(, har försökt nusen senaste inlägget men det funkar fan inte :'( vafan äre som är fel ?!Aja ska snart ut och jogga och sedan ville madde att jag skulle ta en kopp kaffe med henne innan hon ska måla och jag maybe be med...

Av heidi - 5 augusti 2009 03:59

Sitter i sängen och kan fan inte sova har försökt sedan klockantolv men har inte funkat vill bara slå huvudet så att jag somnar men det kanske blir en sömn föralltid då xD haha Bra att man har humor iaf ;D9 månader med älskade Tobias Persson idag ;D;...

Av heidi - 2 augusti 2009 11:25

God morgon på er ;)Nu sitter jag i sängen igen xD och kollar på tv medans älsklingen sover, btw Han är såå jävla sööt när han sover ;D!! <3<3Drömde en skit konstig dröm inatt xD haha det handla om att jag och tobbe var i Finland och vi cyklade ...

Av heidi - 2 augusti 2009 01:45

Nu sitter jag i sängen och ska  lägga mig men tänkte berätta lite om vad som har hänt=P, hehe Erika, min gamla klass kompis kom och hälsa på och ja blev ganska less på henne men hon drog men sedan kom hon tillbaka iaf med öl :D och jag blev skit glad...

Av heidi - 31 juli 2009 20:56

sitter hos älsklingen på golvet med datan min medans han nötar fucking cs SKIT KUL !! NOOT ! .. vet inte vad jag ska hitta på palla kolla på cs , söög kuk ! Har så fruktansvärt tråkigt vill till ånge köpa lite mumma till ikväll men ne inte ens körkor...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards