Alla inlägg under juni 2009

Av heidi - 30 juni 2009 01:48

Sitter vaken kan inte sova, för många tankar som snurrar runt i mitt huvud.

förstår inte varför, fattar inte hur du orkar ?

Att krossa mitt allt verkar vara kul för dig men nångång måste man inse att det skadar bara en själv när man märker att man ingen har kvar.

Att anklaga någon för något som inte är sant är att anklaga sig själv i dom flesta fall, att tänka på vad man själv gör är svårare än att se andras fel.

Att bli kär är en upplevelse att älska är ett himmelrike att bli sårad är som att förlora en bit av förtroendet att glömma är den svåraste delen i livet.

Trodde aldrig jag kunde bli så svag. så känslig för en sån ynklig människa som du ?! Att kunna hålla sig till sanningen är det bästa men att dra en lögn som du sedan måste fortsätta på är att leva livet i ett helvete..

Fy fan asså är det här tacken för allt man gjort visst alla gör misstag det är mänskligt men att göra samma misstag flera gånger är inte ett misstag!

Kan inte sluta tänka på dig Fyfan vad allt blir skit just nu !! Varför just jag ? Är jag en som förtjänar detta? Är jag en elak person ?


Aja ska väl försöka sova så jag orkar jobba imorgon

God natt Puss <3 !


Av heidi - 29 juni 2009 16:14

Nån som ska på gatufesten? det ska jag =D iaf på onsdag :D:D sen kanske ja ska dra dit på lördag för då spelar Hammerfall !! =D !!! <3

Som sagt så komma Emelie pemelie idag =D och vi ska väl inte göra så mkt hon lä ju komma ikväll så v kanske drar ner på försen eller bara vara hemma =) !

Varför tro när man kan veta ? varför gissa när man kan svaret?

varför bråka när man kan vara samms? ;)

 så många frågor men inget svar.

Puss hejjs så länge ;)<3

Av heidi - 29 juni 2009 14:24

Har fått urinverksinfektion igen ='(..

Emelie komma idag förmodligen =)

och jag har inget att skriva hehe sorry =/

Av heidi - 28 juni 2009 12:39

Slapp dag idag då ;), sitter och kollar på tv med Tobias ;D vi ska typ ut och åka lite moped =D.

Varmt som fan idag med svätten dryper längst ryggraden xD Blää ;).

Cia Bye! hehe skriver mer sen =D

Av heidi - 27 juni 2009 20:36

Var i ånge igår med några kompisar Hahah och tobbe skulle åka hem ifrån stan och somna och när han vaknade insåg han att han var inlåst på tåget xD stackare ;)

Idag har jag typ bara slappa i sängen, madde kom på besök och jag somnade på hennes rumpa xD haha mysigt värre.

Just nu sitter jag och kollar på tv på nå skit mamma kollar på -.-' ;).

Men ska dra Puss hejj   


Av heidi - 25 juni 2009 15:01

Vafan gör jag !? Var det bra eller dåligt !?!?

Orkar inte med mig själv längre allt går i tu !

Life is like climbing, you climb and climb until you fall, now i fell..</3 ='( forever !

Av heidi - 25 juni 2009 08:09

Igår kväll väntade jag på att min pojkvän skulle höra av sig men det gjorde han inte så jag gick ner till madde och kollade på film med hon och sara det var kul =) och sedan vid ett tiden tänkte jag skicka ett sms till Tobbe men kom på att han sov nog tills imorse när jag fick ett sms av honom där det står att han inte kom hem fören 10 i 1 åhh blir så jävla less på allt vafan gör jag det här för känner ingen mening med det längre !!!

Aja just nu kollar jag på tv med min Älskade kusin Emelie som nyss vakna men ja ska fortsätta med det jag höll på med.

Puss hejj ;)<3

Av heidi - 24 juni 2009 19:39

Imorse åkte jag med mamma till ånge för hon skulle fixa något där och då passade jag på att träffa Älsklingen ;D han hade lunch så jag följde med honom till söderins tills jag skulle åka hem igen.

När jag kom hem så satte jag mig vid datan och sedan vid tv:n =P Chilla lite från början av dagen.

Ungefär vid 1-2 tiden gick jag ut och skulle skrapa men efter ett tag insåg jag att det var för varmt för det och gick istället för att hjälpa syrran att måla, hon hade iaf skugga :P.

Nu har jag nyss komme hem ifrån forsen har legat och stekt lite =P men ska nog kolla lite på tv ett tag ciao =).



Life is like climbing, you climbing and climbing until you fall..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards