Alla inlägg under juli 2009

Av heidi - 31 juli 2009 20:56

sitter hos älsklingen på golvet med datan min medans han nötar fucking cs SKIT KUL !! NOOT ! .. vet inte vad jag ska hitta på palla kolla på cs , söög kuk ! Har så fruktansvärt tråkigt vill till ånge köpa lite mumma till ikväll men ne inte ens körkort har man skulle vilja dricka ikväll med men ne har inget att dricka åsså finns det inga roliga fester längre Allt suger faan håårt nu !! Ne men visst jag ska sitta framför datan och ruttna bort till ett äckligt jävla luder ! Åååh daamp !!Gratta mig !! ja röker INTE !!!  Jippi för mig men skulle behöva en cigg nu men ne inte bra för hälsan xD måste fortsätta springa nu oxå kan ju inte bara sluta för att jag är hemma igen Fyfan på mig så får man inte göra !! :@ Ingen svarar på mina sms och jag har inga pengar så jag kan inte ringa doom=/ då vart det värre ..nu känns det som om jag skulle diskutera  lite för mig själv ;D men det är ju kul det oxå man får ju bäst svar då :D inte sant?Har inget speciellt att skriva om Förutom då att jag hälsade på Ronny idag(Älsklingens bror) för att han fyller år just idag :D och där träffade jag hans suuper sööta dotter ;D och åt doms super goda smörgåstårta (om man tar bort mögelosten) ;D!! Pusshejjs <3 

Av heidi - 31 juli 2009 02:02

sitter hemma hos mig nu med älskade tobias persson och kollar på nätet lite ;D har inte så mkt att göra men nöjd så länge I can be whit my baby ;D !  <3 Kanske ska kolla lite film snart ;D MYSIGT VÄRRE :D!<3Haft en liten tuff kväll men I´m happy now =D <3 ÄLSKAR DIG TOBIAS !! <3<3Men ska chilla nu ;DPuss hejjs<3

Av heidi - 30 juli 2009 16:40

sitter hos älklingen nu och kollar lite när han spelar cs =).Ska väl hem om någon timme eller nåt iaf när pappa har tid xD ..vet inte riktigt vad jag ska skriva men kan ju börja med att jag har vare med älsklingen ända sen jag kom hem från finland ;D <3 !! och vi har kolla på film typ hela dagen och myst såå sköönt ;)!! Men ska väl vara lite social nu när han har sluta spela men see yaa <3 Puss hejjs ;D

Av heidi - 28 juli 2009 10:49

nyss vakna och sitter i sängen med baby och nöta lite data ;D hehe .Funderar på vad man kan göra idag men vette fan =P kanske åka till baby eller nåt :D Men vet inte vad jag ska skriva hehe skriver när dagen är slut. Puss hejjs <3

Av heidi - 26 juli 2009 10:16

Äntligen hemma ;) miss tha home ! ;DSitter på sängen just nu och kollar lite på tv medans Älsklingen sover ;) Är såå glad äntligen får jag träffa Honom, Har saknat diig baby ;)<3.Pissit väder är det ute iaf så vette fan vad manska göra idag hoppas det blir bättre senare på dagen =D!! måste väl köra tillbaka moppen till baby och då vill jag faan inte köra när det regnar så hoppas det blir sool !! ;D.-Men vet inte vad jag ska skriva meer så Puss hejjs <3

Av heidi - 23 juli 2009 14:19

Nu har jag nyss vare ute med brorsan och fiskat, fick inte en enda fisk om inte en liten jävla aborre räknas?:P h'neh skulle slänga i den och när jag gjorde det så insåg jag att den var död xD.. Stackars fisk R.I.P Aborrs jävel ! ;D Sitter bara och väntar på att morgon dagen ska komma såjag får träffa ÄLsKLINGEN MIN som jag SAKNARnå fruktansvärt !! <3 <3 Och Alla mina KOMPISAR oxå !! tro inte jag har glömt er ;D !!<3 Om ni vill se bilder från sinnessjuka Finland så komma det nog in på bdb senare när jag orkar ;)(om jag orkar) ;D !! Just ja måste ju berätta att jag har hittat en sida med skit bra svenskrapp musik ;D <3 Har sprunge hela denna veckan men visar ingen skillnad, förutom att jag går upp och ner i vikt men det är ju inte det jag är ute efter =/ Önskar jag kunde få den snyggaste kroppen ;D men önske tänkande måste man ju få ha även fast man vet att det aldrig komma hända =/ Men nöjd är man väl ändå ?;D  I have find my soulmate but have he find me? <3 Om ni vill så får ni faktist kommentera ;D bli bara happy =)!Men komma inte på någe mer att skriva men I am home soon!! <3 Pusshejjs <3  (PS! Bilden är från Babys bussplats ;D<3)

Av heidi - 22 juli 2009 09:02

Faan vad jag längtar det är bara 2 dagar kvar sen är jag på väg heem !! =D Hah men när jag komma hem ska jag typ dra till östavall med snyggingen och hans kompis xD =P Saknar ju baby ;) <3 <3 det ska bli såå kul ;D !Har inte haft så mkt tid att skriva men nu kan jag ta mig en liten ork att göra det ;D men ska ut och springa snart ska bara ta lite yogurt =).Men jag skickar ett sms till all my friends nästan , när jag är i Sverige ;D !! Puss Hejjs så länge <3<3

Av heidi - 14 juli 2009 08:30

Hej svejs ! Nu har jag nyss vaknat och sitter nere vid datorn :P Har längtat hem hela natten :( vill verkligen nhem men inte är det nån som bryr sig om det ..

Jag fattar inte varför jag bryr mig om honom jamena visst jag älskar honom men han skiter ju i mig vafan ska jag göra !?

Vill ju inte att han skla vara med nån annan ju :( men vad kan jag göra åt saken? ingenting jag är inte hemma !!

AJa ska fika om nån har nåt tips kommentera det gärna ! :D

Puss hejjs <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards