Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av heidi - 2 augusti 2009 11:25

God morgon på er ;)Nu sitter jag i sängen igen xD och kollar på tv medans älsklingen sover, btw Han är såå jävla sööt när han sover ;D!! <3<3Drömde en skit konstig dröm inatt xD haha det handla om att jag och tobbe var i Finland och vi cyklade runt lite också hittade vi ett inhägnat ställe där det stod tre stycken fiddysar xD och jag tog en och sen cyklade vi hem till stället vi bodde på där och då var kicki där (min farfars kompis) och jag ba hej kicki bajs xD och hon ba meh va konstig du ser ut för att du sa kicki bajs eller nått sånt sa hon asså det var en konstig dröm orkar inte berätta allt =PMeen nu börjar baby vakna upp så ska väl mysa lite med honom ;D !! Puss hejjs <3<3 BTW jag älskar dig tobias persson <3 ;D

Av heidi - 2 augusti 2009 01:45

Nu sitter jag i sängen och ska  lägga mig men tänkte berätta lite om vad som har hänt=P, hehe Erika, min gamla klass kompis kom och hälsa på och ja blev ganska less på henne men hon drog men sedan kom hon tillbaka iaf med öl :D och jag blev skit glad =D men fick aldrig iväg henne sen men efter ett bra tag eftter att jag har tjatat på hur trött jag är så drog hon *=D!! Äntligen tänkte jag :) -hah taskigt sagt av mig men jag var trött =( ska sova god natt ;D puss hejjs <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards