Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av heidi - 5 augusti 2009 06:05

Kan fortfarande inte sova =(, har försökt nusen senaste inlägget men det funkar fan inte :'( vafan äre som är fel ?!Aja ska snart ut och jogga och sedan ville madde att jag skulle ta en kopp kaffe med henne innan hon ska måla och jag maybe be med Tobbe ;D <3Måste fortsätta hålla formen vafan ;).Just nu äre piss väder men hoppas att det blir bättre på dagen =D! Jo btw :D jag vill han en ny mobil och en egen dator ;D kanske kan köpa Babys dator men då måste jag flörta med pappsen ;D Får väl fixa klart huset så kanske det blir lite lättare att få sig en slant =P. Kollar ut igenom fönstret men hittar inget kul att kolla på =PSer bara massa gräs och regn droppar :(. Och sist men inte minst JAG VILL HA EN LÄGENHET NU !! ;D <3 Agnes har kolla på lägenheter på tha internet och hittade en som jag kanske kan kolla på nånting nästa vecka :D:D !! Im so happy Im so glad that find you!! ;D  Aja Puss hejjs <3

Av heidi - 5 augusti 2009 03:59

Sitter i sängen och kan fan inte sova har försökt sedan klockantolv men har inte funkat vill bara slå huvudet så att jag somnar men det kanske blir en sömn föralltid då xD haha Bra att man har humor iaf ;D9 månader med älskade Tobias Persson idag ;D;D <3 Me love You very much baby ;D<3Ska fortsätta försöka sova nuja hare gött ;D <3puss hejjs :D!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards